Wednesday 25 September 2013

cinta pandang pertama saya cho chweet....

Pada bulan 5,saya dan kawan saya turun tangga kerana ingin ke tandas.Dalam perjalanan saya terserempak dengan pengawas lelaki.Saya melihat lelaki itu dan merasa dia lah cinta pandang pertama saya .Dia memanggil saya tetapi saya terlalu malu untuk menoleh kepala saya ke belakang dan saya menarik tangan kawan saya dengan cepat dan berlalu.Pada waktu malam ,saya bermimpi yang lelaki itu datang ke kelas saya mimpi ini sangat indah(berangan).Keesokan nya , saya dan dia bertemu di dalam kelas . Saya begitu terkejut dan saya cuba ber tenang tetapi dia menuju ke meja saya.Wwaaaaa!!!!Terasa ingin menjerit tetapi ti dak sempat dia sudah berada di depan saya lalu dia memperkenalkan dirinya.Wah,mimpi terasa sudah menjadi kenyataan!!!!^.^ Inilah dia cinta pandang pertama saya......tamat

1 comment:

  1. Haha, all this time my guesses are right. Awak suka kat dia lagi kan?? Cho chweet sangat!
    (= v =)

    ReplyDelete